Vem är ni?

Ni som läser bloggen alltså. Jag har ju så klart mina aningar om vilka som surfar in här och läser mina virriga tankar. Men frågan är om ni läsare har någon aning. Om ni över huvud taget bryr er alltså. Men det tror jag att ni gör, innerst inne.
Så, skriv ett par rader i gästboken om vem du är och vilken relation du har till mig/bloggen. Och om du orkar, vad du tycker är bra/mindre bra med bloggen.
Jag är medveten om att detta är ett socialt experiment förenat livsfara: "Tänk om ingen skriver något – så pinsamt! Den här killen kan vi inte fortsätta vara vän med" osv.
Men det gör inget, jag är beredd att riskera allt! Skriv nu så att tangentbordet ryker. Jag ser fram emot att läsa era kommentarer :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Fia, en före detta kursare och granne, som känner ett starkt behov av att följa dig i stora världen för att se vad det blir av dig:)

2010-01-18 @ 12:27:51
URL: http://minayoo80.blogspot.com
Postat av: Maria

Majsan, kompis sen många år. Flickvän till Krilles barndomsvän Karn. Tycker inte om att Krille skriver så sällan i bloggen. Det är kanske för att jag sällan träffar honom och då vill man följa honom genom bloggen istället! Men det är intressant att läsa hans inlägg, lite annan vara än jag är van vid. Lite samhällsexponering är ju trevligt, hålla sig ajour med den sidan av sig själv då man gärna fastnar i barnens värld eftersom jag går hemma med vår dotter. Krille, jag älskar dej! Puss

2010-01-18 @ 21:57:41
URL: http://mostlymajsan.blogspot.com
Postat av: Karn

Karn, din kompis sen länge. Jag håller alltid koll på dig!

2010-01-18 @ 22:12:43
URL: http://karnflakes.blogspot.com
Postat av: Milla

Camilla, din granne i 5 månader och Medium-vän i soffan i korridoren. Synd att du bytt stad och programmet kanal...

2010-01-18 @ 23:12:01
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: ann

Ann, KM:s mamma. Läser dina inlägg ibland men efterson du skriver så sällan så brukar jag glömma bort dig. Fy fy fy. Annars så skriver du trevliga inlägg som genomsyrar dig som person. Kram Ann

2010-01-19 @ 07:29:22
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Apan

Jag har tyvärr inte varit så flitig på att läsa din blogg. Förutom då jag blev lurad av att du kunde se att jag inte gjort det med hjälp av ditt "spionprogram". Skäms! Men har nu tagit mig igenom en del inlägg och klart som korvspad att jag gillar det! ;)

Så jag kanske fortsätter....

Puss.

2010-01-19 @ 11:21:21
Postat av: ankan

jag heter annika, i folkmun ankan. K och jag gick i samma journalistklass. med sina grävarambitioner och sitt scoopletande har han klart höga chanser att slå igenom i branschen och den resan vill man sannerligen inte missa. personligen uppskattar jag dock musiktipsen mest!

2010-01-19 @ 15:30:56
Postat av: Simon

Vän sedan länge. Gillar bloggens varierande innehåll. Plus att du, kanske av förklarliga skäl, är bra på att skriva.

2010-01-19 @ 19:26:35
Postat av: K

Tack allihop för de fina orden. Ni är så goa hela högen!

Vad kul att se Ann, Ankan och Apan här. Jag hade ingen aning om att ni läste. Ger mig lite perspektiv inför kommande inlägg. Kul!

2010-01-20 @ 15:41:13
Postat av: bengan

mattias vän sen yngre dar. brukar titta in då och då

2010-02-03 @ 08:47:14
Postat av: Edgar von Skitstövel

något yngre kursare från journalistprogrammet som avundsjukt kastar digitala glåpord efter din framgångssaga. Men innerst inne tycker han nog ändå att du förtjänar att det går bra!



/fröken gnällspik a.k.a. Bengt

2010-02-22 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0