Det funkade

Folk skriver verkligen, även om alla ännu inte har gjort sig till känna. Men fortsätt skriva, jättekul att se vem som besöker sidan.
Efter en kort utvärdering ser jag att folk tycker jag skriver för sällan, vilket nog stämmer. När jag jobbar har jag varken tid eller ork att skriva, tyvärr. Och nu när jag är "arbetsbefriad" har jag helt enkelt för lite att skriva om :)
Men jag ska försöka bättra mig, kanske vara mer vardaglig och skriva om hur dagen har varit och så vidare. Och inget fel i det, så gör många bloggare. Jag har dock alltid sett bloggen som en ventil. En plats där jag, utan att behöva bry mig om vad redaktörer och korrläsare tycker om mina texter.
Tack för att ni läser, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0