Morgonpromenad

I stort sett varje dag promenerar jag Kungsgatan ner mot Amiralsgatan för att antingen ta bussen till Trelleborg eller för att sätta mig på Café Basement, varifrån jag försöker bedriva min ytterst blygsamma frilansverksamhet.
Varför tar jag inte bussen till Södervärn och svettas som vanligt folk då? Jo, just därför. Malmös stadsbussar är alla ocharmiga, äckliga och deprimerande. Inget gott kan någonsin kommit ur de gröna åbäkena. Sanna mina ord.
Nej, då spatserar jag hellre längs Malmös otvivelaktigt vackraste promenadstråk omgiven av vackert utsmyckade jugendhus och småfryser lite. Det kan det fan vara värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Christopher likes this tummen upp

2009-10-05 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0