Stockholmsnatt

Ibland hamnar man på nån obskyr klubb på Söder. Man känner sig sjukt heteronormativ och borttappad men har oftast jävligt skoj. Andra gånger står man utanför nån klubb på Stures plan och häckar. Vakten är på dåligt humör och vägrar se den lilla handen som viftande vädjar om att få komma in i den kyliga stekarvärmen. Inge skoj.
Andra gånger, som igår, är det inga konstigheter. Platsen var Stures plan, vi slapp frysa och fick mysa med Söders grädda. Det bästa av två världar helt enkelt.
Bra där Coffe och Livet, och bra där Spyan - ni har era stunder. De är inte många, men de är få!

Kommentarer
Postat av: Da Neighbour

Och vissa nätter i STHLM köar man i mer än en timme, i svidande minusgrader, kommer till slut fram och betalar 80 spänn för att komma in, är där en timme och åker sedan hem för att det sög.

2009-03-30 @ 22:04:26
Postat av: Livet

Var betalar man 80 i inträde? (Mitt CSN skulle älska det stället!)



Det är kanske där skon klämmer... Man kanske har roligare på ställen där inträdet ligger på plus 150 kronor - det är så dyrt att alla håller skenet uppe och har roligt bara för att inte ha gått back 160 kronor i onödan.

2009-03-30 @ 23:29:19
Postat av: K

hmm, för att vara ett litet liv har du en del poänger trots allt. Smart.

2009-03-31 @ 00:07:31
Postat av: Camilla

Operaterrassen! Dålig musik, dåligt folk :)

2009-03-31 @ 18:29:21
Postat av: Coffe

hörrdu du du. De är så många stunder att jag inte kan hålla räkningen. Typ som Livet, när hon ställer upp en räkning här ovan. Hur blev det 160? Ingen vet.



Eller typ som säljaren från Göteborg. Vad gjorde han hemma hos mig, vad sålde han och vad gör han nu. Ingen vet.

2009-04-01 @ 00:06:08
URL: http://christophers.blogg.se/
Postat av: K

"Hallå ellar! Då ska vi se vad jag har med mig ända från Göteborrrrg.."

2009-04-01 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0