Vet Ni!!



Att sätta rubriker är bland det svåraste en journalist möter i sitt arbete. Rubriksättning kräver kunskap, timing och fantasi. Rubriken ämnar att fånga ögat, locka till läsning och viktigast av allt: sälja lösnummer!
Runt Möllevången i Malmö är affärsinnehavarna kända för att vara kreativa. Och framför allt när det gäller skyltning och annonsering. Här har vi alla mycket att lära, jag menar "Vet Ni!!"
- nej vad då, vad är det som händer, är det något jag BORDE veta? Nu gäller det fan att agera fort, här är det nåt riktigt bra på gång!
Med en sådan rubrik hade Expressen utan problem kört om Bladet. Sanna mina ord!



Och framför allt med en löpsedel som denna: uppenbarligen säljer butiken halva extranycklar.. eller?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det känns skönt att du inte bloggar när jag saknar internet-tillgång!

2009-06-21 @ 22:53:17
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0