Snygg, spännande och lite svår



I lördags var farbror väldigt trött efter midsommarens galej och stohej, men i söndags drog han, Patrik och Kjell ut sina föråldrade och trötta arslen på stan och kollade in utställningen "Sonic Youth etc.: Sensational fix" på Malmö konsthall. Det legendariska rockbandet gästade Malmö i våras och drog då med sig den ambulerande utställningen som är en kartläggning av bandets 30-åriga karriär. Foton, filmer och möjlighet att spela in sin egen SY-låt borgade för en snygg, spännande och samtidigt lite svår utsällning. Och så var det. Som sig bör när det gäller SY antar jag. Så pallra er dit om ni är i Malmö, det är gratis.

Just det, i måndags utanför Popolino, vid Davidhalls torg, såg jag denna italienska skönhet. Och genast kände jag att en vacker uppsyn som denna förtjänar att begagna mitt mediala utrymme en smula. Så varsågoda mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0