Första dagen på jobbet

Dvs på El giganto, los super marcado del electronica! Och ganska kul var det - kul att träffa alla kollegor igen, kul att se hur butiken förändrats men samtidigt förbli den samma. Dock var det oerhört jobbigt att som ny på sin gamla arbetsplats lämnas ensam som enda säljaren i butiken under 30 minuter. Fattar ni, 30 minuter. Själv. Bland världens mest krävande kunder. Skrämmande..
Men jag klarade biffen. Galant, om jag får säga det själv. Nu hoppas jag bara att Sydsvenskan ringer in mig för gott så att jag aldrig behöver komma tillbaks till detta hellhole on earth..

Jag vill passa på att hälsa familjen Nilsholm välkomna till bloggen. Ni är så fina båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0