En dag i solen



Från och med i dag är jag en del av Sydsvenskan, eller Sydsvenska Dagbladet Snällposten som jag envisas med att kalla det i mitt eget huvud. Fast egentligen jobbar jag inte på Sydsvenskan utan på Kompetens i Skåne, vilket är ett rekryteringsbolag för hela SDS- koncernen. Och eftersom att jag är ett fullständigt blåbär i den redaktionella världen så kommer jag inte jobba på själva tidningen SDS utan på de mindre bladen TA, HD, City, KD med flera. Eller ja, om de har behov av en sjukt hungrig springvikarie vill säga. (Själv trodde jag iofs att det begreppet försvann med Jan Guillous  polisonger nån gång på 70-talet, men jag är inte den som märker ord..)

Med det sagt, tåt oss alla hålla tummarna för en otursfylld sommar för reportrarna i SDS-koncernen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0