Snart tillbaks

Ja, jag vet att det har dröjt en evighet sedan jag skrev senast. Men jag har en bra anledning - computer är gåed i stycker. Slut. Kaputtgewesen.
Men misströsta inte, inom en snar framtid kommer antingen Patriks vän Jonas få liv i min gamla, eller så blir det en ny mac. Till Patriks förtret ska tilläggas.
Vad har hänt sen senast då? Ja, inte mycket om jag frågar mig själv - jobb, jobb och åter jobb. Och snart blir det mer av den varan. Nästa vecka igen börjar jag som reporter på Trelleborgs Allahanda och som livegen i största allmänhet i SDS-koncernen. "Jag ska osse hau de brau", som Berit på Söderslätt skulle sagt.

Imorgon bär det av till Uppsala för att hämta återstående bohag. Och tills jag återvänder vill jag att ni alla börjar läsa "Shantaram" - en underbar bok om Indien, indier och hur det för den som inte kan skilja på mitt och ditt, är att leva på rymmen i ett främmande land. Så bra så.


Kommentarer
Postat av: Coffman

"Jag ska osse hau de brau" - classic Berit!

2009-07-18 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0