Tålamod, schmålamod

Detta inlägg har skrivits tidigare. Men du kanske inte känner igen det. Och det är kanske inte så konstigt då jag skrev det för bara tio sekunder sedan. Japp, så illa är det. Något gick fel. Av misstag råkade jag slå till bajs-styrplattan precis när jag drog fingret över fliken i webläsaren. Rutan stängde ner och inlägget blev ett minne blott..
Nu är klockan så pass mycket att jag inte pallar skriva om texten (Typ 1000 tecken lång. Knäcken). Istället låter jag bilden och följande korta snutt till text, tala för sig själva: Jag har köpt en ny cykel, eller cykel och cykel, en "räser". Eller som Coffes coola morbror Kay skulle sagt: en "raser". Najsare uttal än så hittar ni inte söder om Telefonplan mina vänner :)
Taggar: Samtliga datorer borde förbjudas; vuxna män som gråter offentligt; Steve Jobs: din mamma!

Kommentarer
Postat av: Maria

HA! Fin cykel Lasse!

2009-12-19 @ 11:53:13
URL: http://mostlymajsan.blogspot.com
Postat av: Milla

Grattis vännen!

2009-12-19 @ 23:49:14
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Simon

Har inte du en sån där aj-pod dator? Kan va det som är problemet, menar jag....

2009-12-20 @ 00:35:19
Postat av: Maria

Haha.. aootch!

2009-12-20 @ 16:01:50
URL: http://mostlymajsan.blogspot.com/
Postat av: K

Ja ajpodjävlarövdatorsomenvisasmedattvaravit! Måtte djävulen ta hand om din själ efter att jag drämmer ut dig på Rönnens parkering!



Synd f.ö att det skulle börja SNÖA precis när jag köpt ny hoj. Jag menar, när man kom det typ 30 cm snö i Malmö senast? Grr..

2009-12-20 @ 16:19:21
Postat av: Sofia Petersson

Nästan preciiiis som farfars. Fast utan hans "räser"-pedaler. Du vet, såna där taggiga grejer som man körde in fötterna i så att man inte skulle halka av. Eller nåt.

2009-12-21 @ 18:20:30
URL: http://minayoo80.blogspot.com/
Postat av: S. Tåhl Berg

haha, "coffes coola morbror" =)) Riktigt snygg raser var det, jag får lite craves här borta. Blir nog en cykel för mig med till våren!

2010-01-04 @ 02:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0