Stunden är inne..

..för mitt första stora reportage i Trelleborgs Allehandas att gå i tryck. Reportaget handlar, som ni alla säkert vet vid det här laget, om hur storbedragaren Torgny Jönsson gick från att vara elevrådskassör till "maffians bankir", och hur han lyckades lura hundratals stackare på mer än 120 miljoner kronor.
Efter en del meckande med grafikavdelningen och allehanda tjafs med redigeraren, fick vi under kvällen slutligen till ett riktigt snyggt knäck, om jag får säga det själv. Fem helsidor plus bildspel med grafik på nätet – ett riktigt genomarbetat tjyvapaket, helt enkelt :)
Mindre upplyftande är dock att såväl Eniro som Hitta.se publicerar mina uppgifter, trots att jag uttryckligen bett min operatör om att inte finnas med på dessa sidor. Suck, jag blir så trött. Dessa glada jävla snärtor på Tre alltså. Att de aldrig lyssnar! De borde alla utsättas för offentlig bespottning á la medeltid i minst en veckas tid. Sopor.
Som tur har jag Loppan som vakthund de närmaste dagarna. Så bara kom, alla ni kriminella typer som vågar utmana attackmonstrets vrede. men gör det på egen risk, hälsar Loppan, morr!
Läs reportaget i morgon på www.trelleborgsallehanda.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0