Konsumera mera


Inte illa med Sixtinska kapellet i tamburen. Detta är synen besökare till Östra tullgatan 7 möts av. Huset ligger på Drottningtorget i Malmö och rymmer enbart rejäla våningar. Ni vet sådana som tar ett helt våningsplan i anspråk. Mmm, vad fint. Det skulle passa mig som handen i handsken.
Jaja, drömma går ju alltid. Men faktum är att jag har börjat tröttna rejält på min lilla lya. Jag behöver byta upp mig till något större, äldre och mer charmigt. Just nu bor jag ju i ett gammalt sjukhus. Och så kan vi inte ha det.
Sen får lägenheten gärna ligga lite mer centralt också eftersom att jag inte har någon cykel längre. Den snodde nämligen nån fubbickajävel när jag var på jobbet. Sopa!
Så om någon undrar vad jag vill ha i julklapp..

Kommentarer
Postat av: Fia

En sportcykel med bockastyre alltså? Hrm. Sist jag såg en sån var i farfars gamla garage, med såna där speciella fästanordningar för fötterna. Livsfarligt.

2009-12-03 @ 01:36:34
URL: http://minayoo80.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0