Extra, extra - read all about it!


Nu har de gjort det igen. Än en gång lyckas Aftonbladets medarbetare hitta essensen - det stora i det stora. Än en gång når gammal hederlig journalistik ända in till pudelns innersta kärna - "bladet" har nyheten vi alla grubblat över sedan Anders Borg i förmiddags presenterade årets vårbudget. Nämligen finansministerns fusklapp! Tänka sig att han har en fusklapp liksom. Han måste ju fan vara helt dum i huvudet och fullständigt inkompetent, den mannen. 
Skit i bristande arbetsmarknadsåtgärder och den rådande finanskrisen. Och glöm Watergate, detta är helt nytt och sjukt fräscht. Detta är vad jag kallar riktiga nyheter, Jan Helin. Bra jobbat!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Till och med JAG anar sarkasmen! Eller ironin. Äsch. Jag som försökte visa hur smart jag är. Det sprack!

2009-04-15 @ 20:05:25
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0